reede, 2. jaanuar 2009

Üleskutse teile kõigile.

Mul on teile uueks aastaks kaks palvet või soovi südamele panna. Ma väljendan end küll malbelt aga mõtlen seda kõike väga tõsiselt.

Palun proovige rohkem öelda "jaa".
Palun proovige rohkem naeratada.

Inimesed ei pane väga tähele oma käitumishoiakuid ja -malle ning armastavad süüdistada tekkinud negatiivsetes olukordades pigem ennast ümbritsevaid tegureid kui tunnistada oma suhtumist. Nagu üks väga tark naine (aka mu ema) on mulle lapsepõlvest saati juba õpetanud "kui on konflikt, siis on mõlemad pooled süüdi". Ja sellest tulenevalt on kõigil osapooltel õigus ja võimalus võtta kätte ja olukorda muuta.

Te ei kujuta ettegi kui palju teie ja teid ümbritsevate inimeste elu võib muutuda, kui te neid kahte palvet täita proovite. See ei pruugi alguses tulla loomulikult ega kergelt aga iga algus on raske. Ja iga positiivne tulemus annab hoogu ühele pisikesele positiivsuskerale, mis lumepallina suurenema hakkab. Ja teil hakkab paremini minema. Ausõna.

Ükspuha, mida te nüüd sellest ülejäänud jutust ka arvasite. Pidage neid kahte soovi meeles ja tehke nendega uuel aastal proovi. Enam paremat mul teile soovida ei õnnestu!

Hoopis midagi ilusat kuulamiseks

2 kommentaari:

- Zarvik ütles ...

Soovitus on igati hea, kuid kõik oleneb siiski olukorrast :P

Ma olen kindel, et paljud testosterooni pilgeni täis mehepojad oleksid vägagi õnnelikud uue aasta puhul, kui ööklubineidistelt saaks selle "Jaa" nüüd kiiremini kätte.

Naeratus on positiivne, ehk mitte küll igas olukorras kohane. Samas ma usun, et inimesed on enamasti piisavalt taibukad, et mitte missinaeratusega matustele minna :P

Inimeste rumalus on hämmastavalt loominguline ja see oleks minu uue aasta soov - et kasvaks aju,kus mõte sees.

Head uut aastat ja shampsikilde, mis toovad õnne :D

Reitsel ütles ...

Mnjah. Põhimõtteliselt on sul ju õigus. Ja mina veel mõtlesin, et räägin kõige primaarsematest asjadest. Aga paistab et kui sellistest teemadest rääkida, siis on inimestel juba väga hästi läinud.