kolmapäev, 28. jaanuar 2015

...

Mulle meeldivad inimesed, kes oskavad kuulata.

Lihtsalt pidin selle kuhugi välja ütlema.
Mõnikord ma ise vahutan nii, et ei pane üldse tähele, et teisel poolel ka midagi öelda oli. Räägin nö. surnuks. Ma võin seda teha, sest ma elan asju üsna palju läbi ning minu jaoks on oluline seda edasi vahendada, et läbielatu jälle enda seest välja saaks ventileeritud ja oleks ruumi uutele juhtumistele. Ma olen selline elava loomuga laps ja ma ei saa sinna midagi parata, Aga mulle väga meeldib, kui ma näen, et keegi on minu jutust lugenud rohkem välja kui ainult selle, mis pealispinnal oli. Ja mulle lihtsalt meeldib, kui keegi ütleb "ma olen siin, et sind ära kuulata". Ja ma tahan loota, et ma enamasti siiski olen hea kuulaja. Ka siis kui sõnad on kirjas. Või kui neid ei olegi.

2 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Väga mõnus lugemine :)

Reitsel ütles ...

Mul on ainult hea meel kui kaasamõtlemist pakub :)