esmaspäev, 29. jaanuar 2007

lühikokkuvõte toimuvast

Ma ju ütlesin teile mu kullakesed, et niipea kui ma jälle aktiivseks saan, jääb päevikupidamine maha..
Teine mure on see, et ma lihtsalt ei saa kõike seda toredat, mis minuga iga päev juhtub siia kirja panna. Mõni võib solvuda. Ja pealegi, milleks siis Riina ikka on:P
Üldiselt:
  • tantsukas - work in progress. Parasjagu miksib ja meisterdab mc Sander
  • lõputöö - work in progress. Homme kavatsen ära anda. Ülevaade asjast ja kokkuvõte puudub... aga üle 15 tunni on kah veel aega ära andmiseni;)
  • Kreeka - u 2. nädalat tagasi anti mõista et mind ikka tahetakse sinna. Rohkemat pole neist aga kuulnud. Kirjutin täna uuesti üle, et huvituksin siiski ka lepingu tingimustest. Eks me näe.. Vahepeal juba jõudis Maret teha alternatiivpakkumise Bulgaariasse. Ja mis te arvate et ma filmi ei tahaks teha või;) Kui need kreeklased end kohe kokku ei võta siis järelikult pean mina seda tegema:P
  • isiklik - fun. Natuke flirti on vist lihtsalt eluvajalik, erilist mõnu pakub see tarkade inimestega. Ja naiselik visadus võidab meheliku põikpäisuse - igal juhul!

Kommentaare ei ole: