laupäev, 19. mai 2007

Aga yldiselt on l6unamaine temperament tuntav. Mul pole vist kunagi olnud nii palju emotsionaalseid k6rg- ja madalhetki nii lyhikese aja jooksul. Yhte p2eva mahub ylim rahulolu ja t2ielik paanika. Ja nii iga p2ev. Sellest ka minu eelmine sissekanne. Aga "siga siga" hakkavad valdavamaks muutuma ikka positiivsed asjad. Ja need on ju ka need, mis meelde j22vad l6puks. Ma olen loomult optimist ja kuigi on lyhikesi perioode, mil ma tervet maailma maap6hja v6in kiruda, usun siiski et inimesed on ilusad ja head. Ja et maailma mitmekylgsus on see mis v6lub. Ma tahan loota et ma j22n nii m6tlema ka 10-20 aasta p2rast ja ei jookse kinni muudesse p6him6tetesse kui ainult sellesse yhesse - olla k6igele avatud.
Kohapealsest elust veel niipalju, et v2hemasti siinne p6hjakalda loodus on kyll omamoodi v6luv. L6unapoole s6ites l2heb v2ga m2giseks k2tte ja ilmselt v6tab aega enne kui sellega rohkem harjun. Aga midagi siin aedades l6hnab v6rumaa moodi ja loob koduse tunde. Apelsinisalud on p6hjamaalasele samuti elamuslik.
T2na saabub kolmas grupp. Eks n2e, mis edasi. Usun helgesse tulevikku:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tore oled. :)
Ja eluke on sul tore! Pärastpoole läheb see esimese aja raskus meelest ära aga kogemused jäävad ikkagi alles, see on nii igal pool - ainult tavalistes ametites ei tule see nii eredalt välja.
Aga Sina oled tõelisel rindel. :))

päikest ja avarust Sulle mõtetesse - seal, kus Sa oled, peaks olema mere ja taeva pealt seda hea maha viksida.... :))

reet

Unknown ütles ...

tead Rahel!
ma kirjutasin sulle kirja:D jee!
sa pead ainult aadressi andma ja siis ma saan saata ka. hehee
siiralt teie,
ketter
NB! mul ei ole õrnemat aimugi miks mul on bloggeri ID. imelik.