neljapäev, 31. mai 2007

Kuidas meie Margitiga omale kodu rajasime.

Sellest kui ma siia soojale saarele tulin on nüüd möödas juba üle kuu. Ajaarvamine on küll sassi läinud ja ega suurt tähtsust olegi. Tsiteerides ühest toredast multifilmist notsut, kes on koos karupoeg Puhhiga jänesel külas „meil on aega kuni reedeni!“. Ja eks ta suhteliselt nii ongi kuna grupid vahetuvad laupäeval ja meie ajaarvamine käib pigem selle järgi. Aga praegu on aeg küll jubekiirelt läinud. Alles nüüd hakkavad tekkima esimesed natuke vabamad hetked, päevad mil ei pea tõusma mitte kell neli või seitse hommikul vaid alles siis kui esimene klient helistab jms. Omal käel ümberringi vaadata ei ole veel väga jõudnud. Teate ju küll kuidas mulle hulkuda meeldib. Aga mida sa turismilinnakus ikka hulgud ja lõunapoole minek nõuaks autojuhtimisoskust. Mis tingib ka minu seekordse blogi pealkirja. Nimelt on jõudnud kätte hetk, mil mul on au teile tutvustada oma teistpoolt. Kuna minul autojuhiload puuduvad, siinkandis ringi liikumiseks on nad aga suhteliselt hädavajalikud, siis liigun enamasti igal pool koos kalli kolleegi Margitiga, kes lisaks kõigele on ka suurepärane taksojuht. Ja me teeme kõike koos. Esiteks seepärast et me lihtsalt oleme igal pool koguaeg koos ja teiseks sellepärast et umbes pooltes asjades oleme me ülimalt sarnased, mõtleme ühtemoodi ja meile meeldivad samad asjad. Näiteks riidepoes on meil ülimalt kasulik koos liikuda, et mitte sarnaseid asju osta ja sama kehtib ka restoranides. Õnneks on siiski ka see teine pool asju, milles me mõtleme ja suhtume asjadesse kapitaalselt erinevalt (selle hulka kuulub ka meestemaitse). Pärast kuud aega Hanias elamist oleme aga koos Margitiga kolinud Rethymnoni, et olla siinsetele klientidele lähemal. Meil on pisike aga kena appartment ühes toredas Rethymnoni eeslinnas, millele kõik eluksvajalik on lähedal (meie lemmik kohvik, hotell, normaalne pood ja tore klubi). Ja nii me olemegi end siin vaikselt sisse seadmas ja kodu rajamas. Mina tegin ükspäev pannkooke ja kana ja Margit oli eile öösel koristada hullunud, nii et peaaegu nagu päris:)
Aga kui kellelgi veel peaks tekkima vastupandamatu soov mulle siia mõni päriskiri saata, siis siin on minu uus aadress:
Samou 4,
74100 Platanes,
Rethymno,
Creta, Greece

Olge siis aga tublid edasi!:)

Kommentaare ei ole: