neljapäev, 1. mai 2008

Pole jah tükk aega saanud mahti kirjutada jälle. Tüüpiline.

Vahepeal on tehtud ära jätkuvalt rämedal hulgal tööd, käidud Costa del Solis, iseennast mitmes mõttes proovile pandud ja mitmest asjast aru saadud.
Töö on nii nagu ikka ja tuleb igale poole kaasa. Ja ma liialt ei pahandagi kui märkan, et tänaval sõpra kohates lõppeb meie jutuajamine talle mõne reisipakkumise tegemisega. Hea on ju inimesi rõõmsaks teha ja unistama panna.
Costa del Soli pildid on siin. Mul on hea meel, et ma seal ära käisin - jälle üks koht maailmas ära nähtud. See oli ilus aga mitte liiga elamuslik (vähemasti minu jaoks). Natuke liiga kuurort ja liiga vähe päris vaatamisväärsusi, mis üllataks (vanalinn, loodus vms.) Ma ei saa öelda et ma Kreetat meeletult ülistaks aga seal oli nagu kontsentreeritumalt kohti mida vaadata ja avastada. Samas meeldis mulle arhitektuur Costa del Solis rohkem, sest see oli rikkalikum kui Kreetal. Ja muidugi pooltel päevadel kui me "päikeserannikul" olid vihmahood. Igal juhul käidud, nähtud - ja mul on selle üle hea meel.
Avastasin täna hommikul, et mul on jäänud tööl käia veel vaid kaks kuud. Uskumatu kui kiirelt aeg ikka läheb kui end millelegi pühendad. Mõneti nagu kahju, sest see on tõesti maailma kõige toredam töökoht kuid ma ei saa jätkata niimoodi lolliks töötamist, et enda peale pole aega mõeldagi. Pealegi on mul nüüd jälle põhjust suve peale mõelda.

Midagi ilusat: :)

Kommentaare ei ole: