neljapäev, 1. veebruar 2007

jjiiiiiiiiihaaaa!

Täna siis sain hakkama - viisin ära nii tantsulka kui lõputöö. HUH
Kreeka asja Eesti esindajatega kontakteerusin kah vahepeal ja nad lubasid lepinguasja uurida aga muidu olid küll väga positiivsed.. ju ma siis ikka lähen:)
Ja ülehomme lähen mängule! Midagi meelelahutuslikku kõige muu rõveduse kallal (andke andeks aga päevarütm: päev+öö üleval + 12 h magamist + öö+ päev üleval, ei ole just kõige toredam). Mitte et kogu see mängu asi mulle üsna võõras ei oleks, aga umbes sama ettevalmistusega sattusin ma ka mytokale... ja kokkuvõtteks see ei lõppenudki nii hullusti (st. sisulisest poolest me ei räägi:P)
Ja mingi hulluse läbi maksin ka täna taaskehastajate talvelaagri raha ära.. noh tõenäoliselt ma olen teinud ka palju targemaid tegusid. Aga ehk see kuulub sinna listi, et: teen Eestis võimalikult palju lollusi ja siis pagen pooleks aastaks välismaale:P
Ja Gwen Stefani on tore oma ülevoolavalt ürgnaiseliku popmuusikaga:) Mõttetera kõigile naistele:
I know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
;)

Kommentaare ei ole: