laupäev, 17. veebruar 2007

põnevamatest asjadest kui reaalsus

Eile öösel nägin üle pika aja toredat pikka ja meeldejäävat unenägu. Oli miski etendus, mis kestis jube pikalt ja midagi polnud teha kah ja igav oli ja ma läksin vahepeal jalutama. Kokkuvõtteks vist saatsin Riinat kusagile Kaug-Õismäele aga ümbrus oli nagu ulmekas. Siuke soe, tuulevaikne, kõik oli seepiakarva ja inimesi vist peaaegu ei liikunudki suurteedel. Natuke meenutas nõukafilme, kus tegevus toimub suvel. Olles peaaegu et jõudnud lõpp-punkti, avastasin kella vaadates et minu repliik etenduses peaks olema 1 minuti pärast. Muidugi ma õigeks ajaks ei jõua ja üldse, miks nad helistanud pole minu puudumist märgates - meenuvad mõtted unest. Jooksin esimese nähtava trolli peale (oli veel nr. 2) ja sõitsin linna poole.
Täna öösel jälle nägin sama toredat lugu unes. Seekord oli teemaks larp. Selles toimunud sündmuste loogilist järgnevust ma taastada ei suuda (sest neid oli lihtsalt liiga palju nagu larpil ikka), aga läbivad teemad olid larpi sündmused + üks kena noormees, kes minuga kaasa mängis. St sündmuseid oli mitme tasandi pealt aga ta oli neis kõigis sees ja käitus nagu prints valgelt hobuselt. Romantiline ja põnev unenägu oli, lõppedes siis kui mäng lõppes ja jättes meid laiali, selguseta kas me veel kohtume.
Riina kommenteeris juba esimese unenäo kohta, et ehk see on vihje. Enamasti käivad mul etendusteõudukad ikka päris etendustega paralleelselt aga need kaks unenägu paistavad koos midagi vihjavat.. eks me näe..
Jään põnevusega ootama tänast ööd.

Kommentaare ei ole: