teisipäev, 20. veebruar 2007

kurr-kurrrr

Niih. Lühiülevaade viimasest eksamist:
Kõigepealt oli valikvastustega grammaritekst a la "don't lose your a.)nose b.)ears c.)head d.)toes".
See läks vast üsna hästi.
Siis oli tarvis mingeid kombeid peast kirjutada, mis ei läinud hästi, sest ma polnud seda üldse õppinud... nii 3-4 vahel pakun on selle tulemus.
Siis läksin oma linnasid vastama, sain ainult u 10 lauset ette lugeda kui õpetaja mind katkestas ja niisama londonist ja inglismaast (sain selle pileti) rääkima hakkas. Küsis kuda ma inglise kirjandusse suhtun ja mida ma sellest tean ja kui ma talle Shakespeare'i sonetti peast tsiteerima hakkasin inglise keeles, siis ta loobus mind kuulamast ja pani lihtsalt mulle selle osa eest 5+ ära.
Ja siis oli veel miski dialoog mille me Heleniga kah suht veatult ja peast ette kandsime, ja 5 saime.
Noh, eks me näe mis koguhindeks tuleb.

Ja siiiiiiiis alles läks toredaks, sest kuigi mul oli esimene suur pingelangus juba pärast soneti ette lugemist olnud läksin pärast eksamit kodu ja jõin miski toreda kokteilikese ära, mis mingist filmiõhtust Sandriga veel järele oli jäänud. See muidugi mõjus (arvestade minu kombeks saanud vähest söömist ja magamist viimasel ajal + pingelangust) ja siis läksin linna kohtuma Eve ja Riinaga lõpetades päeva Eve juures head ja paremat söömas, telkut vaatamas ja niisama jutlemas, saunas ja basseinis käimas ja üldse end nagu sanatooriumis tundmas. NIIIII HEA OLI! Ma siiamaani hõjun rahulolus. Suur aitäh veelkord Evele hostimast ja Riinale mõistmast et veinipudelite avamine ei ole sinu ala:P (st tegelikult ma tahtsin öelda et jälle mu kõrval olemise eest:))
Ehh.
Nurruv kiisupoeg praeguseks lõpetab et minna vaatama, mis tema lõngakerad teevad:)

Kommentaare ei ole: