esmaspäev, 29. juuni 2009

Kaks üliolulist uudist :)

Ma arvan, et nägin just oma akna taga kuurikatuste peal vareste armukolmnurka. Kõigepealt ma märkasin, et üks isasema välimusega suurem vares jalutab ringi ja temast ei jää mitte sammugi maha üks natuke väiksem vares. Ma pole kunagi kohanud et linnud paaris käiks, enamasti siblivad nad minu jaoks ikka suht sihitult ringi aga need jalutasid äärepealt täitsa sama jalga. Ja siis saabus kolmas vares, samuti väiksemat tüüpi, kes tahtis kah suurema kõrval käia. Ja paarike jalutas lõpuks lausa katuse viimaste millimeetrite peal, et see kolmas nende kõrvale neid segama ei mahuks. Viimane aga ei andnud alla. Lõpuks lendas paarike ära ja veidi hiljem kolmas neile järgi:)

Sain omale just väga ilusa ja täiesti minuliku printsessitassi ja printsessikarbi (kus sees ma kavatsen oma printsessilike ehteid hoidma hakata:)). Suur aitäh Ketterile:)

Kommentaare ei ole: