laupäev, 27. juuni 2009

Sõitsin täna nende etenduste raames eelviimast korda Vargamäelt tagasi Tallinnasse ja olin nii-nii õnnelik. Tegelikult olin alguses natuke rahutu ka, sest kõik teised sõbrad jäid sinna pidu pidama ja mul oli natuke kurb üksi tagasi sõita aga kuna mul päeval oli veel üsna paha olnud ja ma olin otsustanud et magan tänase öö kodus välja, et homseks etendusteks ja päris lõpupeoks välja puhata, siis matsin oma rahutuse maha ja muundasin selle ümber hoopis positiivseks energiaks mõeldes, millega oma sõpru homse viimase etenduse puhul üllatada:) Nüüd jõudsin koju ja sain ühelt healt sõbralt kirja ja õnn sai natuke veel suuremaks:) Nii naljakas kuidas elu ikka lainetab. Igatahes ma lihtsalt pidin seda teiega jagama. Mul on hea:)
Aitäh kõigile sõpradele kes selles süüdi on:)

Kommentaare ei ole: