laupäev, 10. oktoober 2009

5-9.10

Tehtud-tehtud-tehtud.

Huh!

Selle nädala maratoni moodustasid siis:
*üks ettekanne koolis. Iseloomustuseks siis et eimillestki millegi suure ja targa tegemine on alati keberniit. Õpetaja küll tagasisidet ei andnud aga ega ta tee seda nagunii, teised ütlesid et oli okeika - usaldan neid:P
*üks improtund. Liigutama asus üks väike kokku kutsutud kamp noori, kellel mõneldane improtamiskogemus juba olemas. Tänu sellele tundsin tundi ette valmistades suuremat vastutust aga asi läks täiesti imetabaselt hästi tööle. Rõõm oli vaadata ja ka teha!:) Äkki-äkki tõesti läheb asi käima ja grupp jääb kokku (hoian pöidlaid ja varbaid).
*Ettevalmistused Birk Rohelennu raamatuesitluse perfonksiks ja perfonks ise. Noh, oma pisikese elu jooksul olen ma ma juba ammu aru saanud, et selliste ürituste korraldamisel ei lähe asjad mitte kunagi nii nagu nad ideaalis võiks. Aga mul oli omamoodi heameel, et mulle äkitsi suurem vastutus selle šõu juures kaela langes (taustamuusikat kokku kombineerida ja inimesi otsida ja natuke ka lavaltoimuvat lavastada). Ja sellevõrra oli ka pingelangus ja rahuldus eile suurem:) Pealegi sai ka ise üle pika aja laval olla ja see oli üsna nauditav (olgu et asja korraldajana olid mu mõtted ehk natuke liialt selle peal et kõik hästi läheks ja natuke vähem selle peal et ma ise seal sensuaalne välja näeks - tüüüüüüpiline noh:P Sellepärast minust ei saagi kunagi staari - sad but true.) Kui keegi seda teksti loeb, kes ka kohal käis, siis kommentaarid on oodatud, et kuidas publiku sekka kah paistis?

Enihau. Eelnevate asjade ettevalmistamine ja läbiviimine võtsid enda alla enamiku mu nädalast. Lisaks veel hulk Cabaret-toimetusi jms. Samas suutis mind ühel õhtul teha rõõmsaks küllatulnud Sander, kes mulle Hiina toitu valmistas (ülim luksus, keegi valmistab su koduköögis maitsvaid eksootilisi toite) ja muidu oma reisust natuke rääkis. Vahepeal suutsin tänu kiirele tempole ja vähesele energiale ka kiire palaviku jälle läbi põdeda aga siis võtsin asju jälle natuke rahulikumaks ja praeguseks tundub tervis tagasi olevat.

Järgmine üritus kuhu ma teid kutsun, on Cabaret Rhizome'i uus etendus "Võmmid: Viimane partii", mille esietendus on juba tuleval reedel. Ma ei ole küll etendust veel näinud aga Cabaret asju ma miskipärast usaldan reklaamida ka neist midagi teadmata. Ja see on väga suur asi.
Nii et tulge vaatama ja eks ma isegi tõenäoliselt muljetan pärast esikat:)

Kommentaare ei ole: