neljapäev, 3. jaanuar 2008

krutskirohket uut kõigile!

Minu oma saab küll olema.. Nii et olete hoiatet:)

Jõulud möödusid vaikselt vanematekal ja Ketterikal ning uusaasta veel vaiksemalt Võrus. Aga mitu asja said omale selgemaks selle niisama olemise keskel. Õigemini ümberhinnatud. Et ma ainult uusi kriteeriume meelest ei laseks, sest vanades istumine oli üsna mugav.

Mis veel - autoga tagurpidi sõitmine on kole ja täiesti arusaamatu.
Mika DVD on aga jällegi ülimalt tore ja pauerirohke.
Minu selle aasta õnn saab olema üsnagi otsekohene, siis selles mõttes et paistab, et saab olema üsna palju ristmike, mida ületada (nii otseses kui kaudses mõttes:P) See alumine pistoda on kah üsna sõjakas.


soovilooks seekord Mika - Love Today

5 kommentaari:

pätu ütles ...

Täielik dejavu see sinu Mika ja uued kriteeriumid, ja et nad meelest ei läheks, sest vanades on nii mugav istuda. Milleks üldse peab edasipüüdlikuks sündima, ah?:)

Reitsel ütles ...

Mina kah ei mõista, üldse võiks kogu elu ülbelt teiste kulul elada (vaatasin just täna jälle filmi "Colour me Kubrick") ja seejuures iseendaga ülimalt rahul olla. Krt, näed ei õnnestu:S:P
Aga tore on see, et kui ma just paar päeva tagasi mõtlesin, et olen vist juba ammu lõpetanud siia sellise teksti kirjutamise, mis kedagi huvitada või puudutada võiks, siis sain nüüd sinu kirje näol sellele mõttele vastukaja.
Ja ausõna mul on uudishimu teada saada, kes peitub nime all "pardike":P

pätu ütles ...

hehe. pätu olen. teatrist. see on mul mingi vana hotmaili nimi, ja ma ei tea, kuidas ta gmailiga seotud on. tõenäoliselt on orkutil siin oma käsi mängus. aga nii ma sain igatahes sind kommenteerida, ilma anonymous olemata!:)

Reitsel ütles ...

Ma aimasin, aga ei olnud kindel..
Muide mis suhe sul Mikaga on?;)

pätu ütles ...

aa. mikaga. oo - "we go wayyy back!":D. ei tegelt. lihtsalt ta on nii positiivne. ja kuigi mulle tegelt ei meeldi igasugused kunstlikud tujutõstmised, siis tunudub, et päris elus on seda siiski vahel vaja, et üldse funktsioneerida, ja siis mika teeb selle töö VÄGA HÄSTI ära!