laupäev, 12. jaanuar 2008

Ma vihkan oma tööd.
1 (14%)
Elatab kuidagi ära.
0 (0%)
Töö on nõme aga raha saab.
1 (14%)
Pole viga.
1 (14%)
Olen rahul oma tööga.
0 (0%)
Ma armastan oma tööd.
4 (57%)


See sai siia lihtsalt ära toodud selleks, et see ära salvestuks. Lisaks sellele, et teada saada, kas ma kirjutan ainult iseendale või satub siia lehele rohkem inimesi, oli see küsitlus ka eesmärgiga teada saada, kuidas inimesed oma elu hindavad. Sest vaatamata sellele, et seda on nõme tunnistada, kulub enamik meie elust töö tegemisele. Ja kuigi see ei pruugi olla tähtsaim meie elus, on üsna palju meie ümber ja meiega toimuvast siiski seotud tööga mida me teeme ja kuidas me seda hindame. Läheb jälle mõte ära sinna kriteeriumide paika panemisse ja sellesse, et välise sära nimel ei peaks endale kalleid väärtusi kergelt minna laskma.

Muide nägin vahepeal veel ühte unenägu.
Sõitsime emaga Lõuna-Ameerikasse (kuhu olen alati tahtnud minna) ja juba enne maandumist olin väga ärevuses, sest kogu loodus mis ümberringi paistis oli võrratult kaunis. Pärast maandumist passikontrolli jõudes läks aga olukord segaseks ja siis selgus, et terve meie lennukitäis inimesi oli pantvangiks võetud. Meid sunniti lennujaamast mööda maanteed edasi liikuma relvastatud meeste saatel ja kuna teekond oli pikk ja inimesi palju, olin peagi ema silmist kaotanud. Ajaviiteks sõbrunesin teel kaaskannatajatega kuni ühel hetkel suunati meid suurde majja. Ja seejärel selgus, et mehed püssidega sunnivad meid kõiki minema selles majas asunud suurde basseini riietega. Ilmselt oli tegu suurima hästi valvatava "platsiga" mis nad selles majas leidsid. Asusin koos teel leitud sõbrannaga otsima väljapääsu majast, kui kohtusime Nicole Kidmaniga, kes parasjagu oli tulnud basseinist, kuivatas rätikuga juukseid ja ütles, et ärgu me kartku midagi, basseinis pidavat tore olema.

Ma ei ole pikka aega unenägusid näinud, sest enamasti panen õhtul lihtsalt pea padjale ja ärkan hommikul kella peale. Aga unenäod on niiiiiiii toredad:) Ja kui praegu kirja pandul mitte, siis eelmisel kohe kindlasti oli oma mõte.

Kommentaare ei ole: