neljapäev, 2. aprill 2009

Eile oli üks väga jabur ja täna oli üks ilus päev. Millegi lõpp ja millegi algus. Teadaolevalt minu rolli lõpp PolygonTeatris. Mille algus, seda ma veel ei tea.
Aga nagu on aru saada, siis praegu ongi verevahetuse ja uute otsuste aeg. Igal pool.

Ma ei ole siia ammu kirjutanud, sest mul on ikka veel pooleli reisikiri jaanuarikuisest Egiptuseskäigust. Kunagi saab see siia ümber kirjutet aga otsustasin vahepeal ka muid mõtteid uuesti kirja panema hakata. Huvitav, kas see on kokkusattumus, et see paus just nüüd otsa saab..
Huvitav, kas mul on õnnestunud nüüd lõpuks mingid pusletükid õigetesse kohtadesse saada, et asjad ise toimima hakkaks?

Kuna ma Vennaskonna "Tuled öös" lugu olen juba kusagil siin kunagi tsiteerinud, siis seekord üks teine pala nende repertuaarist.


Aegamööda minutid ju kaovad kõik.
Ära looda, et neid kohtad veel!
Eilsest veidi kahju meil küll olla võib,
parem siiski see, mis ootab eel...

Kommentaare ei ole: