neljapäev, 16. aprill 2009

Järjekordsel hullumeelselt kiirel ajal teen mina muidugi muusikateste. Aga kuidagi tuleb end vahepeal lõbustada kah, siis on kergem hiljem jälle end asjalikuks motiveerida.


1. How am I feeling today? The Trio Arvo Leibur, Heiki Mätlik ja Terje Terasmaa - Adios Nonino (instrumentaalpala, ilus aga veidi aeglane minu päeva kohta võin juba ette öelda)

2. Will I get far in life? Claire's Birthday - All the luck in the world (Õujeeee, see on siuke lugu mille jooksul tuleb küüntega istmest kinni hoida et mitte kohe mööda tuba ringi karglema hakata. Paljutõotav!:D)

3. Where will I get married? Artist -Track 9 aaa, häälest tunda vana hea george michael, siuke sensuaalne lugu, mmm tõotab romantikat kusagil merekaldal vms ;)

4. What is my best friend’s Theme Song? Juan Quesada - Asturias (Vicky Cristina Barcelona OST. Ilus kitarripala. Wikipedia meenutab, et Asturias on tegelikult üks autonoomne kommuun Hispaanias, mis keskajal oli lausa kuningriik)

5. What is the Story of My Life? Amor Trio - Nataša. (Et siis lugu noorusaja meenutustest. Ma siis parem võtan praegu kõik mis võtta annab:P)

6. What was Highschool like? Külalised - Mõistan ja saan aru (Jah, nii oligi)

7. How can I get ahead in life? Boy George & Culture Club - Do you really want to hurt me (Mina? Mina ei taha kellelegi paha, ausõna.)

8. What is the best thing about me? Jäääär - Kolm lõtva tulpi (Oookeiii. Võib-olla siis edasiliikumise oskus.No eks näeb kui kaugele ma niimoodi jõuan)

9. What is today going to be like? Bjork - Enjoy (Tänks. Ma siis teen nii:D)

10. What is in store for this week? Bobby McFerrin - I'm my own walkman (hmm, et siis vist ikka kass, kes kõnnib omapäi)
11. What song describes my parents? Artist - track 1 (Uuuuuuuu, minu lemmik George Michael - Outside. Eeee.... vanemad.....eee... mmmmm...ei kommenteeri)
12. To describe my Grandparents? Dagö - Päris taga lõpus (See nüüd küll ilus ei olnud, õige kah mitte arvestades juba esimest lauset)

13. How is life going? Bobby Mc Ferrin - First Movement from concerto for violin, string orchestra and continuo (Mm, harmooniliselt siis ütleks:P)
14. What song will they play at my Funeral? The Who - Who are you. (Muhahhaaaaa - ja siis olgu CSI meeskond kah kõrval valveseisakus :D Ei aga muidu mul poleks kah selle loo vastu midagi:D)

15. How does the world see me? Charlie Clouser - Let it ride (Las Vegase seriaali tunnusmuusika siis. Ja ma olen selle vastusega üsna rahul)
16. Will I have a happy life? Manu Chao - luna y sol (Eks ta nii ongi - päikest ja kuud ikka vaheldumisi ja vahepeal korraga ka:))

17. What do my friends really think of me? Manu Chao - Mentira (Sain teada et mentira tähendab hispaania keeles "vale". Ah et nii hästi te siis minust arvategi - sõbrad!)

18. Do people secretly lust after me? Buena Vista Social Club - Bruca Manigua (jäin selle tähendust veel uurima, panen hiljem kirja)
19. How can I make myself happy? Bobby McFerrin - I feel good (ehk ilmselt ikka ainult ise:))
20. What should I do with my life? Genialistid - Sa oled hea (no ma siis proovin veel natuke parem olla:))

21. Will I have children? Def Räädu feat. JOC - Mis värk on? (ee, no seda minagi :P)
22. What is some good advice for me? Ivo Linna - Õnne soovime sul (See on müsteerium kust see lugu mu arvutisse on sattunud aga see on lihtsalt geniaalne millistel hetkedel ta mängima oskab hakata :P)

23. How will I be remembered? Dinah Washington - Unforgettable (Noh nagu teemasse küll, aga vastust ei anna :P)

24. What is my signature dance song? Kylie Minogue - Chocolate (jaa, võib olla küll:))

25. What is my current theme song? Franz Ferdinand - Darts of Pleasure (:D:D:D okei, kõlbab hästi :D)

26. What does everyone else think of my current theme song is? Jennifer Lopez - I'm real (võimalik, või vähemasti mõne inimese puhul)

27. What type of men/women do you like? Dagö - hallid päevad. (ei ole nii)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.