esmaspäev, 6. aprill 2009

Täna, see tähendab esmaspäeval, oli juba suhteliselt rahulik haavade lakkumise päev. Sellele eelnenu oli aga üks korralik isiklik "hullude päevade" üritus. Suvalises järjekorras kirja panduna olen ma alates kolmapäevast üsna korralikus kontsentratsioonis
* olnud heas tujus
* sellele järgnevalt saanud kaela paanikat ja hädaldamist
* saanud ukse taha saabunud Virkolt šokolaadi ja veidi raha
* kuulanud Bönnu armuavaldusi (küll vähem kui ma oleks oodanud ;))
* solvunud mõned korrad üsna tühistel põhjustel
* söönud sushit, joonud veini ja vaadanud jaapani animafilmide festivali avafilmi
* alustanud uut kudumistööd
* asju ja ennast katki teinud
* tegelenud suure hulgal public relationsi ja inimeste töölevõtuga. Kokkuvõtteks lõppes asi väga positiivselt ja mul on selle üle siiralt hea meel.
* taaskord aru saanud et asjad juhtuvad a.)varem b.)hiljem c.)siis kui nad ise tahavad.. ja nii nagu nad ise tahavad. Ja sellest et ma olen ikka üliemotsionaalne inimene :P
* kohanud oma printsi
* osalenud veel veidi piilukaameravõtetel
* nautinud oma viimaseid "külmapilte"
* saanud teada, et on võimalik et keegi blokkis lihtsalt minu kõned mõneks ajaks ära. I feel scary now:P
* käinud Tartus peol
* olnud purjus ja olnud õnnelik ja olnud kuri
* nautinud ülikevadise ilmaga Tartu Raekojaplatsil hommikusööki
* käinud lõpuks ära Tartu Botaanikaaias, mis oli lihtsalt imetore. Kõik need päevitavad kilpkonnad ja muud toredad loomad ja kaktused mida sai paitada ja troopikataimed jne jne. Soovitan soojalt:)
* käinud parte söötmas ja niisama Tartu peal ringi jalutanud
* pidanud pikki ja veel pikemaid vestlusi Liisaga
* aidanud ajada asju ühe uue väga laheda lühifilmi juures, sinna inimesi kupeldanud ja muidu sel teemal kaasa mõelnud
*kohanud suurt hulka uusi ja vanu sõpru :)

Ja Riina väitis, et täna polnud veel isegi mitte täiskuu. Kevad on vist tõesti siin, Tundub et mahlad juba voolavad;)

Kommentaare ei ole: