pühapäev, 19. oktoober 2008

lihtsad, positiivsed asjad annavad pauerit!

Ohhoo. Tere minu minu 100s postitus.

Eile oli ilus päev. Vaatamata sellele, et ma ärkasin kõne peale, oli kohe ärgates juba hea tuju. Mõnikord on nii, et ärkad kohe hea tuju ja tahtmisega ja siis läheb ülejäänud päev kah libedamalt. Tänu sellele, et Riinal võttis tulek oodatust veidi rohkem aega, jõudsin ka veidi olemist koristada. Pärast oli ilus vaadata ja jälle parem tuju:) Siis sõime pannkooke singi ja juustu ja sinihallitusjuustuga. Ma polnud teab mis pikka aega jälle pannkooke teinud aga välja tulid täitsa head. Ja Riinaga päriselt juttu ajada oli ka hea. Siis me käisime Baltika vabrikupoes, kust leidsime ühise tuttava ja saime kingituseks hulga riidepuid. Mul on neid siiani alati puudus tulnud aga nüüd vist sai see olukord kah lahendatud. Siis läksid meie teed lahku ja mina läksin korraks Stockmani, et vaadata kas leian väikevennale sünnipäevakingituse. Leidsin aga hoopis omale uued toredad ja soojad kummikud, mis arvestades eesti talvesid ka ilmselt talvesaabastena hakkavad funktsioneerima. Ja nad olid peale kõige ilusad ka - musta värvi, punase tallaga:) Siis mul oli kohe täitsa hea meel. Viisin kummikutekarbi koju ära ja sõitsin Järve keskusesse, et sealt väikevennale kink leida. Ja saingi, mis tahtsin - ma loodan et tema leiab kah koos sõpradega Uno-kaartidele rakendust. Eks ma hiljem emmelt kuulen:) Siis läksin korraks kohalikku Prismasse (võimisiganes see suur pood seal ka on) ja ostsin omale uue panni. Päris oma uue punase (jah, ma olen naine) panni. Ma olin sellest unistanud juba umbes aasta aega või vähemasti alates sellest ajast kui ma Kreetalt tagasi tulin, sest mu vana pann oli juba üsna kraabu. Nüüd ma teen oma uue panniga jälle kõigile küllatulijatele hea meelega pannkooke - nii palju kui te aga süüa jaksate!:) Siis tuli vaikselt õhtu peale ja vaatasin natuke telekat ja Woody Alleni filmi "Kõmulugu" ("Scoop"), mis oli lihtne ja omamoodi väga armsa huumoriga film ja sobis väga ilusti minu positiivset päeva lõpetama.

Kommentaare ei ole: