pühapäev, 19. oktoober 2008

I've been a Bad girl..

Aeg: Täna pärast teatritrenni.
Koht: Põhja pst. Rimi juures.
Selgituskiri:
Pärast teatritrenni jalutasin läbi kohalikust Rimist nagu ikka, et koju miskit head-paremat osta. Poest väljudes astusin läbi kohaliku parkla ja seejärel üle sõidutee, et kiirelt bussipeatusesse jõuda, sest bussil nr. 3 on sealkandis komme üsna kiirelt peatusest mööda sõita kui ta kedagi ootamas ei näe. Ning olles tee ületanud, astus minu juurde kiirelt politseinik, kes teadvustas mulle, et olen rikkunud seadust ületades teed mujalt kui lähimate ülekäiguradade pealt. No mis seal ikka, astusin siis tema järel suure ringiga ja liikluseeskirju järgides tagasi umbes sinna samasse kohta, kust ma teeületust olin alustanud ja kus nende auto seisis ning ulatasin protokolli koostamiseks oma ID-kaardi. Mulle tehti nimelt suuline hoiatus kirjalikus vormis. (Kogu selle protseduuri juures jäi mulle mitmeid asju selgusetuks, alustades sellest, et minu nabimiseks pidi politseinik ise samuti samast ehk valest kohast teed ületama ja lõpetades sellega, et kirjutasin alla paberile, millest teist koopiat mul polnud ette nähtud saada, sest tegu oli siiski suulise hoiatusega kuigi kirjalikus ametlikus vormis, et nad selle oma registrisse kanda saaks.) Lisaks minule võeti ette veel üks keskealine naine, kes oli äsja trammilt tulnud ja samas kohas lõikas. Kirjutasin siis seletuseks, et ei näinud pimeduses oleva ülekäiguraja silti (mis ühel pool oli ka tõsi, teisel pool lähedaim ülekäigurada oli aga tõesti ebamugavalt kaugel. Ja üldsegist, ma ausõna olen piisavalt ettevaatlik, ühest korrast auto alla jäämisest piisas täiesti). Politseinik ütles veel hiljem, et kindlasti tasub alati seletuskirjade lõppu kirjutada, et "kahetsen oma tegu" aga ma ei tundnud end piisavalt ülbena, et temalt juba allkirjastet paberit tagasi küsida ja see sinna lisada:P Kui vanem naisterahvas autost väljus, asus ta üsna vihaselt noort politseiniku hurjutama, et on ülekohtune teda sellise asjaga vahele võtta pärast tema kümnetunnist tööpäeva:P Naljakas oli aga see, et mõni hetk enne seda olin ma juba end lahkuma asutanud ja mulle protokolli koostanud politseinikule hüvastijätuks "aitäh" öelnud, mille peale see segaduses küsis, et "mille eest?" Ma siis selgitasin, et üldiselt teevad nad ju õiget tööd aga antud olukorras on tegu tõesti ebamugava ülekäiguga ja et me keegi ei astunud üle tee seal kohas ju lihtsalt ulakusest või hoolimatusest. Noh siis saabus see vihane naine aga pärast enda välja elamist ta läks ka oma teed ja mina palusin lõpetuseks politseinikel oma märkustesse ka lisada, et mitmed inimesed on kurtnud, et tegu on ebamugava ülekäiguga ja seda tasub samuti arvesse võtta. Ning politseinik soovitas vastu mul edaspidi lihtsalt tähelepanelikum olla. Loo moraal, enne kui valest kohast teed ületama hakkad, vaata ringi ega politseid kusagil pole! :P
Noh ja olles mõned sammud autost eemale astunud, et korralikult ülekäiguradade kaudu tagasi bussipeatusesse jõuda, sõitis buss otse mu nina alt peatuses peatumata minema :D
Kui ma lähema aasta jooksul uuesti peaksin vales kohas tee ületamisega vahele jääma, on trahv kuni 600 krooni.
Olgu see teile kõigile siis hoiatuseks!:P

4 kommentaari:

irve ütles ...

Sealjuures: mõnikord saavad sellise asja pärast ka juhiload pihta.

Reitsel ütles ...

misasja? mismoodi?

irve ütles ...

Noh, et mõnikord on ulakaid jalakäijaid motiveeritud ka juhiloa peatamisega. Sest on küll tükk aega möödas, kui keegi kurtis, et ta koolivennaga nii läks, aga kõlab loogiliselt, et rikkumine on rikkumine...

Reitsel ütles ...

Jeebus, siis on hea, et ma dokumendiks juhiluba ei ulatanud:P Ma olin tegelikult üldse ära unustanud, et nad seda ülekäigurajaasja kah jälgida võivad. Ma enne vaatasin lihtsalt, et huvitav, miks see politsei kaubanduskeskuse parklas pargib:P