esmaspäev, 13. oktoober 2008

nädalivahe

Larp oli tore. Ma olen täna juba nii palju lugenud inimeste arvamusi sel teemal ja nii palju ka ise väljendanud neid, et kohe üldse ei viitsi enam end korrata. Mul lihtsalt vedas inimestega, kellega koos ma mängisin. Isegi kui roll on nõme on võimalik toredas seltskonnas sellega midagi jaburat teha. Seekord oli ka roll väga tore, nii et mul vedas kahekordselt. Kui mängu päris algus, mil me issiga Munchkinit mängisime (st. ma üritasin aru saada, mis kuramuse moodi see asi käib) välja arvata oli kogu ülejäänud aeg sebimist täis ja mängu lõpus veidi väsinud tunne.
Mis muidugi ei takistanud hommikul kella viieni tantsimist. Hommikul (st pärast 4 ja 1/2 h magamist) oli keha valus ja mõnusalt rammestunud aga sellegipoolest oli väga hea olla. Selliseid pidusid võiks tihemini sattuda :)

Kommentaare ei ole: